instagram

10 Temmuz 2015 Cuma

Herkese Merhaba 
Yaklaşık bir buçuk ay önce instagramda açmaya karar verdiğim instablogla beraber bu işi yaparken ne kadar keyif aldığımı fark ettim. Bu yüzden bu işi biraz daha büyütüp blog açmaya karar verdim
. Girdiğim bu yolda bana destek olacak ,olmayacak ,önüme çıkacak tüm insanlara şimdiden teşekkürlerimi borç biliyorum. Eminim ki her biri bana çok şey öğretip birer hayat tecrübesi olacaktır. Son bir kaç yıldır yaşadığım tüm olumsuz gelişmelerden sonra çok üzüldüğümü ve sadece kendimi yıprattığımı fark ettiğimi başladığımdan beri hayata ve getirdiklerine bakış açımı tamamen değiştirdim . Umarım bu blog sizin de yüreğinizi, ruhunuzu ve beyninizi bir şekilde rahatlatmaya yardımcı olur ara sıra. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Giyiver.com Alışverişim

Herkese merhaba öncelikle şunu söylemek isterim internetten alışveriş olayına karşı çok tedirginim özellikle kıyafet ve ayakkabı konusunda. ...