instagram

11 Temmuz 2015 Cumartesi

Zigavus Pharma

Zigavus Elixir Nourihing Oil adlı saç bakım yağı benim uzun zamandır aradığım derinlemesine bakım yapan saç bakım yağı . Bereketli olduğunu söyleyemem Loreal'in Mucizevi Yağı gibi. Ama daha yoğun ve kıvamlı yapısı saçı tamamen çevreleyip saçınıza bakım yaptığını ispatlıyor. Bunu sürdükten sonra saçım acayip bir şekilde dalga dalga oldu :) Bence hoş bişey. Saçlarıma parlaklık verdiğini de söyleyebilirim. Üstelik üzerinde ekstra koruma için saç bakımında kullandığınız ürünlerin  içine de bir kaç damla koyabileceğiniz yazıyor bu da demekki oldukça besleyici özelliğe sahip ben şu an için memnun kaldım eğer ilerde beni rahatsız eden bir durum olursa yeniden buradan sizlere duyuracağım. Bu arada bu benim ilk ürün yazım umarım kendimi daha da ilerletir sizlere faydalı olabilirim :) hoşçakalın. ( merak ettikleriniz hakkında aşağıya yorum bırakmayı unutmayın )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Giyiver.com Alışverişim

Herkese merhaba öncelikle şunu söylemek isterim internetten alışveriş olayına karşı çok tedirginim özellikle kıyafet ve ayakkabı konusunda. ...