instagram

26 Aralık 2015 Cumartesi

KAŞ VE KİRPİK BAKIM KÜRÜ


evetttt :) bu bakım kürünü haftada 3 gün uyguluyordum fakat artık her gün uygulamaya geçeceğim.  Yine de haftada 3 gün düzensiz bile uygulasam faydasını görüyürum. İçeriğinde 

* 1 kapak zeytinyağı
* 1 kapak badem yağı
*1 kapak hint yağı 

var ve bereketli bir kür oluyıor yani baya uzun zaman gidiyor. Pahalı kozmetik markalarına milyonlar vermenize gerek kalmaz bu kürle elbetteki düzenli uygulandığında. Bu kürü hazırladıktan sonra gece yatmadan cildi iyice temizleyip ister kulak çöpü ile ister bitmiş bir rimelinizin fırçası ile kirpik diplerine yedire yedire kirpik ve kaşlara uygulayıp yatın. Sabah durulayın. Ben şuan tek gözümde faydasını gördüm kirpiklerimi uzattı ama canlandırdı diyemem. Fakat benim zaten saç yapımda cansız ve ince olduğu için ben fazla verim beklemedim. Birde bende demir eksikliği olduğu için çıksa da kaş ve kirpik dökümü çok yaşıyorum
Bu yağların her biri cilde ve saça en çok faydası olan ürünler;
Badem yağı yumuşatır ve besler
Zeytinyağı onarır ve parlatır
hint yağı ise kökleri güçlendirir ve deriyi besler .

siz yazımı beğendiyseniz lutfen beğendiyseniz yorum bırakmayı unutmayın ve beni instagram dan buradan tılayarak takip etmeyi unutmayın. Sevgiler 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Giyiver.com Alışverişim

Herkese merhaba öncelikle şunu söylemek isterim internetten alışveriş olayına karşı çok tedirginim özellikle kıyafet ve ayakkabı konusunda. ...