instagram

24 Aralık 2015 Perşembe

TOPICREM NEMLENDİRİCİ VE TOPICREM TEMİZLEME SUYU

Evet bu iki üründen bahsediyorum. Ben karma ciltler olanını kullanıyorum. ilk önce nemlendiriciden başlayalım.
 Topicrem in bu nemlendiricisi oldukça ince yapılı , ciltte kolay emilen ama bence kötü sayılabilen bir kokusu var ama anında koku kayboluyor. Ben bb krem dahil fondötenlerimin altına kullanıyorum. Cildi nemlendirmesi başarılı , sivilcelenme yapmadı fakat kış mevsimi için kesinlikle doğru bir seçim değil.  Eğer karma ciltli iseniz ve kışın daha da kuruyorsanız kuru ciltler için olanını tercih edin. Kışın kullanmanızın hiç bir faydası olmaz. 

Temizleme suyu ise hassas ciltler için ideal. çocuklarda ve yetişkinlerde kullanılabiliyor. Cilde esneklik ve rahatlık kazandırıyor. Ben kendi izlenimlerimi paylaşayım. Çok yoğun makyaj yapmadığınzda temizlemesi yeterli oluyor. Onun dışında günlük tonik olarak içeriği temiz bir ürün. Cildi kurutup germiyor.

beni instagramdan da buraya tıklayarak beğenip takip edebilirsiniz. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Giyiver.com Alışverişim

Herkese merhaba öncelikle şunu söylemek isterim internetten alışveriş olayına karşı çok tedirginim özellikle kıyafet ve ayakkabı konusunda. ...