instagram

9 Ocak 2016 Cumartesi

AVON NATURALS BLOOMİNG VE AVON NATURALS ROMANTİC VÜCUT SPREYLERİ


Aslında birini yaza birini kışa yakıştırdığım kokular. Ama tabi fark etmez her mevsim rahatlıkla kullanılabilecek uygun fiyatlı spreyler ben sanırım 6-7 lira gibi bir fiyata almıştım. Şimdi kokularına gelecek olursak sarı olan portakal çiçeği kokulu tadına doyamadığım bir sprey diğeri ise esmer olduğum için çikolata ve gül içeren bir koku. Ben esmer olduğum için kendi tenime yakıştırıyorum ciddi manada çikolata kokusu var. Ama aşık olduğum koku sarı blooming olan çünkü ben portakal kokusuna da çiçeğinin kokusuna da bayılırım. Bence çikolatalı olana göre de daha kalıcı. İkisi de çok kalıcı değiller ama şunu söylemek istiyorum size tarif etmek adına hani böyle bazen hareket ettikçe ya tenimizin ya da süründüğümüz parfümün kokusu gelir ya burnumuza , bunlarda öyle işte . Hareket halinde oldukça, terledikçe kokuyu alıyorsunuz. Bitince sarısını yeniden alırım ama çikolatalısı çok arayacağım bir koku olmadı. :)
 umarım bu yazım size faydalı olabilmiştir :) sevgiyle kalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Giyiver.com Alışverişim

Herkese merhaba öncelikle şunu söylemek isterim internetten alışveriş olayına karşı çok tedirginim özellikle kıyafet ve ayakkabı konusunda. ...