instagram

29 Ocak 2016 Cuma

BİO PLANTE ORGANİK ŞAMPUAN VE SAÇ KREMİ


Merhaba :) En sevdiğim markalardan biriyle size hoş geldiniz diyorum.  Ciddi manada abartısız hiç bir zararlı kimyasal içermeyen organik marka. Gece ve gündüz kremlerini kullanmış yorumlarımı yazmıştım daha önce. Bu arada o kremleri demir eksikliğinden dolayı yüzümde oluşan yaralar için tedavi gördüğüm için teyzeme verdim. Kendisi 36 yaşında ve yüzüne bugüne kadar hiç bir şey sürmedi zaten kremleri de benden zorla ve korka korka aldı. Kullanmış ve dedi ki: yüzümün ve göz çevremde oluşan hafif çizgilerde bir yumuşatma yaptı dedi. Şimdi güvenerek ilk defa bir marka kullandı.  



 BİO PLANTE  ŞAMPUAN 

Şampuan renksiz.

Mis gibi limon kokuyor. 

Akışkan bir yapısı var. 

Dış ambalajı doğa dostu ve dönüştürebilir

Hayvanlar üzerinde test edilmiyor. 



                                               

Ben şampuanın vaatleriyle ilgilenmiyorum açıkçası. Ben burda sadece ne kadar temiz içerikli ve organik olduğundan bahsedeceğim. Ben bu şampuanı alalı çok oldu fakat az önce de belirttiğim gibi demir eksikliğinden dolayı saç dökülmem maximum seviyede olduğu için tedavi sürecinden dolayı dökülme durduktan sonra kullanmak istedim. 

                             Şimdi bu şampuanı kullanırken şunları düşünüyorum ;
  

* Ayy miss gibi limon saç derime nüfus edip rahatlatıyor ve resmen gıcır gıcır yıkıyor. 

*Yıkarken biraz saçlarım sertleşiyor ama durulama esnasında bunu biraz daha atıyorum.

*Şampuan saçımdaki bütün kimyasalları arındırıyor. Bunu nerden anlıyorum şöyle ki ; saçımda boya var ve şampuanı her kullandığımda saçımda açılma oluyor. Bu bazıları için pozitif bazıları için negatif bir yön olabilir fakat objektif olmakta zorunlu hissediyorum kendimi. Anlayacağınız saçımdaki boyayı resmen akıtıyor. 

*Saçlarınızı sertleştirebilir bunun için saç kremi kullanmak zorunda kalabilirsiniz. Sertleşmenin sebebi içeriğin tamamen organik olmasıdır. 

*Yıkandıktan sonra saçlarınızı kurutunca saçınız o kadar hafifliyor ve saç deriniz o kadar rahatlıyor ki bunu eminim kullanan herkes hissetmiştir.

* Benim tavsiyem şudur ; şampuanın öyle aham şaham vaatleri yok size verdiği mesaj ben temiz içerikli, organik zararsız bir şampuanım. Ve beni gönül rahatlığıyla kullanabilrsiniz. 

* İçeriğinde sentetik parfüm, petrokimyasal,paraben, renkelndirici madde, PEGs bulundurmuyor.




                                             BİO PLANTE SAÇ KREMİ

Saç kremi bu şekilde saç kremi de içerik olarak çok temiz.  Benim saç kremleriyle ilgili görüşüm şu ;

* Saç kremi yeterince yumuşatmıyor. 

*Çok çabuk bitiyor çünkü yeterince yumuşatmadığı için çok fazla kullanma gereği duyuyorum. 

*Ama saç kreminin çok güzel bir vaadi var ki oda ısıya dayalı işlemlerde koruma sağlıyor.

*Ben saç kremini şu yüzden sevdim aşırı yumuşatıp saçları hacimsiz bırakmıyor aksine saç telini çevreleyip belli bir hacim verip dolgunluk sağlıyor. 

İçeriği aşağıdaki gibi. 


  


        Ayrıca BİO PLANTE kozmetik yeni makyaj koleksiyonu çıkardı. Hepimiz merakla          bekliyorduk. Sizde doğal içerikli bir çok ürüne ulaşmak isterseniz
  http://www.bio-plante.com/  tıklayarak inceleme yapabilirsiniz. Diğer sosyal medya hesapları aşağıdadır.


https://www.instagram.com/bioplante.cosmetics/

https://www.facebook.com/bioplanteorganik

https://twitter.com/Bioplante


 sizde bana instagram üzerinden ulaşmak ve takip etmek isterseniz   https://www.instagram.com/guzelkadinolalim/  tıklayarak takip edebilirsiniz.  
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Giyiver.com Alışverişim

Herkese merhaba öncelikle şunu söylemek isterim internetten alışveriş olayına karşı çok tedirginim özellikle kıyafet ve ayakkabı konusunda. ...