instagram

5 Ocak 2016 Salı

HC HAIR CARE OVEX INSTANT HAIR THERAPY- HIZLI SAÇ KURTARMA VE CANLANDIRMA TERAPİSİ


HC Hair Care in bu saç kremi benim kurtarıcım. Saçlarımı öyle yumuşacık yapıyor öyle güzel parlatıyor. Ama yumuşatırken asla sönük ve cansız bırakmıyor. Şöyle anlatayım bunu kullandığımda saçlarıma verdiğim şekil kendini 3-4 gün idare ediyor. Hani şu milyonlar ödediğimiz saçları yoğun bir şekilde yumuşatıp besleyen maskeler var ya işte bu onların daha ucuzu ama bence daha etkili olanı. Bir maskeye 40-50 lira vermek yerine HC nin bu maskesini tercih ederim.Bu maske aşırı yıpranmış saçları hızlı kurtarmayı vaad ediyor ve ben buna yürekten inandım :) AŞIRI YIPRANMIŞ SAÇLARI PÜRÜZSÜZ VE CANLI GÖSTERİYOR. Biraz küçük ama sanırım büyük kutuda olanı da var. Dilediğiniz de yani ihtiyaç  duyduğunuz sıklıkta uygulayabilirsiniz. Ama saç diplerine değdirmemenizi tavsiye ederim. Saçtaki fazla suyu alıp 5 dk bekletip duruluyorsunuz sonrasında ışıl ışıl yumuşacık saçlara kavuşuyorsunuz. HC Hair Care kendini saç konusunda ispatlamış bir marka sitesinden ürünlerini inceleyebilirsiniz buradan   http://www.sacbakim.com/?kw=+hc 


ve beni instagramdan takip etmek isterseniz sayfanın başındaki instagram kutucuğuna tıklamayı unutmayın.  yada buradan beni takip edebilirsiniz. https://www.instagram.com/guzelkadinolalim/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Giyiver.com Alışverişim

Herkese merhaba öncelikle şunu söylemek isterim internetten alışveriş olayına karşı çok tedirginim özellikle kıyafet ve ayakkabı konusunda. ...