instagram

15 Ocak 2016 Cuma

MİA ORGANİCALS %100 ARGAN YAĞI


Bu minik şişenin içindeki yağa bayılıyorum. Bu kadarcığını bile aylardır kullanıyorum. Hepimiz arga yağının faydalarını biliyoruz. Cildi, saçları çok iyi besler ve onarır. 



Yağı ben düzenli olarak 1 hafta kullandım ama sonra cildimde kansızlıktan dolayı oluşan problemlerden dolayı ezcane ürünlerine geçiş yapmak durumunda kaldım. Fakat bu yağı kullandığım süre içinde size dürüst olarak şunu söyleyebilirim.

          1*Benim cildim karmadan kuruya dönük. Burun kenarlarım , ağız kenarlarım ve alnımın ortası aşırı kuruma yapar.
       
           2* Tek başına kullandığım hiç bir nemlendirici yetmedi. Bu yüzden cilt bakım rutinimi değiştirdim. Bunu size detaylı başka bir postta anlatacağım.

           3* Şimdi bu yağdan tek başına bir  sey beklemeyin eğer cildiniz çok kuruysa önce yüzünüzü germeyen, pul pul dökmeyen doğru bir cilt temizleyici , yüz yıkama jeli seçin.
 
            4* Daha sonra yatmadan önce bu yağı cildinize yeteri kadar alıp masaj yaparak iyice yedirin. Cildinizin altına işleyip yağlı bir his bırakmadan cildinizi parlattığını ve sağlıklı bir ışıltı yarattığını fark edeceksiniz. Bu arada hemen kaşlarımın altında oluşan kurumuş ve pul pul olmuş görüntüyü engellemek içinde kullanıyorum.

            5* Ben  yağı sürüp sabah kalktığımda mutlaka aydınlık ve pürüzsüzleşmiş bir cilt görüyorum.

            6* Benim size önerim 15 gün üst üste uyguladıktan sonra biraz ara verip cildinizin ihtiyacına göre tekrarlayın. Ama mutlaka cildinizi iyice temizleyin öncesinde.

            7* Bende sivilce felan yapmadı zaten öyle çok yağımsı bir hali yok cilt hemen emiyor , kokusuz ve renksiz.

--- umarım size faydalı bir yazı olmuştur. Ve bu ürüne ulaşmak isterseniz

 http://www.miaorganicalcosmetics.com/ adresine tıklayabilir ya da instagramdan

https://www.instagram.com/miaorganical/  hesabını takip ederek ulaşabilirseniz. Firma tamamen

 organik içerikli temiz ürünlere sahip ve hala kullandığım harika ürünleri var onlarında yazısı

gelecek.




   beni instagramdan takip etmek isterseniz https://www.instagram.com/guzelkadinolalim/  e tıklayabilir takip edebilirsiniz.
       
                                                                                                                  HOŞÇAKALIN :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Giyiver.com Alışverişim

Herkese merhaba öncelikle şunu söylemek isterim internetten alışveriş olayına karşı çok tedirginim özellikle kıyafet ve ayakkabı konusunda. ...