instagram

18 Ocak 2016 Pazartesi

SORTİ KİMYA KONSANTRE ÇAMAŞIR YUMUŞATICISI




Eveeet şimdi benim en büyük takıntılarımdan biri kötü kokudur. Kötü kokuya tahammül
edemiyorum hiç bir alanda. Giydiğim hersey mis gibi kokmalı , tenim , üstüm başım hep güzel koksun isterim herkes gibi :)  Şunu söylemem gerekirse en önemlsi de çamaşırlarımız, çarşaflarımızın güzel kokması çünkü insanın en önemli yeri evidir.   Annem yumuşatıcı kanser yapıyor deyip durur hep kullanmamı istemez ama ben ısrarla carsaflarımda , çamaşırlarımda kullanıyorum elimden geldiğince zararsız olanları tercih etmeye çalışıyorum. Bi kaç ay önce Sorti Kimya nın bu konsantre çamaşır yumuşatıcısı ile karşılaştım ve bu  benim Sorti Kimya da en etkili en iyi bulduğum ürünlerden biri oldu.


Rengi bu şekilde . V e kapağında ölçüm tablosu bulunuyor :)  Buda kolaylık sağlıyor büyük ölçüde. Gelelim en sevdiğim yerine. Yumuşatıcıların çok amaçları yoktur sadece yumuşatır ve koku verirler. Size şunu söyleyeyim tüm samimiyetimle ;

*10 gün hatta biraz geçebilir bile carsaflarınızda kokusu kalıyor. 

   *Eğer çamaşırlarınızı dolaba katlayıp koyuyorsanız yıkadıktan sonra 20 gün bile koku geçmek bilmiyor :)

        * Sürekli giydiğiniz kıyafetlerinizde etki belki 1 hafta sürebilir ( yemek kokusu, dışarıdaki kirli hava ya da maruz kaldığınız başka kokular yüzünden ) ama diyelim ki evde giydiğiniz bir pijama takını var ve yatarken giyiyorsunuz sadece sizi rahat 10 gün götürür  :)

       * Çamaşırlarınzı çok yumoş yapmıyor ama kokusu çamaşır asınca her yeri sarıyor.

        * Ben bugune kadar daha etkilisini kullanmadım. Koku düşkünü iseniz mutlaka bir deneyin derim. Ürüne http://sorti.com.tr/ adresinden  ulaşabilir başka ürünlere de göz atabilirsiniz.


beni instagramdan takip etmek isterseniz https://www.instagram.com/guzelkadinolalim/ tıklayıp takip edebilirsiniz.

2 yorum:

  1. Kokuya bende takıntılıyım bende bu ürünü mutlaka deniycem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay Gizem bende diğer ürünleri de var ama bu solladiii geçti hepsini :) mutlaka dene

      Sil

Giyiver.com Alışverişim

Herkese merhaba öncelikle şunu söylemek isterim internetten alışveriş olayına karşı çok tedirginim özellikle kıyafet ve ayakkabı konusunda. ...