instagram

25 Kasım 2016 Cuma

FİTO KREM , FİTO KREM NE İŞE YARAR ?



Merhaba kızlar :) Nasılsınız ? 
Bugün güne fito krem ile devam edeceğiz. Bu kremi belki hepimizin duymuşuğu, görmüşlüğü var ama ne işe yaradığı konusunda çoğu kimsenin fikri yok. İnstagram hesabımda bu fotoğraı paylaşıp altına kullananların yorum bırakmasını istedim. Sağolsun takipçilerim kendi gözlemlerini yazmışlar. kremle ilgili 100 den fazla yorum gelmiş ve içlerinden  neredeyse 2-3 olumusz yorum var . Tarafsız şekilde o yorumları okumak isterseniz instagramımdan her birini okuyabilirsiniz buraya linki bırakıyorum 



Neyse gelelim benim yorumlarıma ... Ben lazere gidiyorum ve kollarımda benlerim vardı. Normalde üzerinin kapatılması gerekiyormuş fakat benimkileri kapatmadılar. Kolumdaki benlerimden biri deforme . tahriş oldu. Hemen doktora gittim bana bu krem verdi. Krem hücre yenileyiciymiş. Benimi kabuk bağlayan yaradan kurtarıp yarayı 3-5 günde iyi etti. Ama tabi ki bu kremin sadece bu özelliği yok. İnsatgramdaki yorumların bir kısmını buraya aktarayım.

* sivilce izlerine 
* su çiçeği izlerine
*yaralara
*yanıklara
*ameliyat sonrası dikişlerin kaynamasına
* dudak kurumasına
*egzemaya
*sivilcelerin bıraktığı lekelere
*açık yaralara
*kuruyan ellere
*iltihabı kurutmaya
*pişiklere
*meme ucu çatlaklarına
*ödem ve morluklara 
*epilasyon ve lazer sonrası oluşan tahribata iyi geldiği söylendi.

bunlar gibi bir sürü yorum var instagramımda dediğim gibi linki yukarıya bıraktım okumak isterseniz kendiniz de okuyabilirsiniz. 

Son olarak bu kremi doktor yazabiliyor ve sizde eczanelerde 10-12 tl arası bir fiyata bulabilirsiniz . Fakat tavsiyemdir hassasiyet ve alerji gibi durumlar söz konusu ise şahsınız adına doktor tavsiyesi ile almanız :) 
Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Sizde faydasını yada zararını gördüyseniz yorum bırakabilir daha çok insana fayda sağlayabilirsiniz.

SEVGİLER *



4 yorum:

  1. Sivilce izlerim ve kahverengi lekelerim var. Deneyeceğim yorumları size de ileteceğim. Yazı için teşekkürler ☺️

    YanıtlaSil
  2. Merhaba benimde sivilce izlerim var ne kadar süre kullanıcam acaba hergün mü günde kaç kere 🙈 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ben sivilce için kullanmadım ama kullanmak istediğinizde önce doktor kontrolünden geçip öyle kullanmanı tavsiye ederim . Sivilceler için lokal olarak yani sadece sivilcenin üzerine uygulanıyor diye biliyorum . İnstagram hesabımda 10-15 post önce bu kremi paylaştım insanlar altına çok yorum yapmış onları bir oku isterim ☺️

      Sil

Giyiver.com Alışverişim

Herkese merhaba öncelikle şunu söylemek isterim internetten alışveriş olayına karşı çok tedirginim özellikle kıyafet ve ayakkabı konusunda. ...