instagram

21 Kasım 2016 Pazartesi

HIMALAYA HERBALS AYDINLATICI SCRUB MEYANKÖKÜ ÖZLÜ



merhaba güzellikler :) napıyonuz bakalım ?  valla ben evde yan gel yat Osman misali o kanepeden o kanepeye yuvarlanıyorum be :) neyse şikayetimiz yok değil mi , çok şükür sağlıklıyım . Uzatmayı da hiç sevmem hemen  konuya geçiyorum. Gratislerde satılan Himalaya markasının ürünleri pek bir meşhur bende henüz 2 ürün deneyimleyebildim malum şehrimde gratis yok ! 

Bu scrubun vaatleri aydınlık , canlı , ışıl ışıl bir cilt sağlamak 
cildi ölü derilerden nazikçe arındırmak ,
kirleri ve siyah lekeleri temizlemek.

Peki bunları yerine getiriyor mu ? 

İçinde kayısı granülleri var kısmi bir peeling görevi görüyor kendisi yani cildinizi biraz daha arınmış hissettiriyor. 
Cildi aydınlatma etkisine gelince içindeki beyaz dammer ve meyankökü özü ile bu etkiyi sağlayacağını söylüyor nitekim evet aydınlatıyor  fakat sağladığı etki kalıcı değil. Yani belki de uzun süre kullanımda etkisi olur kalıcı olarak ama sanmıyorum . bizde yalan yok :)  

Ama mesela ben bu üründen bir daha alır mıyım ? 

Evet alırım çünkü cildi temizlerken germe hissi olmuyor ve ardından yumuşacık mis gibi kokan bir cilt bırakıyor geriye. 
Bunu kullanırken size şunu öneririm ; gece yatmadan önce cildinizi gün boyu biriktirdiğiniz pisliği arındıracak başka bir ürün kullanıp sabah kalkınca da bununla yıkarsanız daha mantıklı olur çünkü temizleme hissini çok hissedemedim o yüzden gece başka etkili bir temizleme jeli ile temizleyip temiz temiz yatın sabah nemlendirerek temizlemek için bunu kullanın. Nedenine gelirsek sanki biraz nemlendirici içeriği fazla bir scrub bu, zaten yağlı bir yapısı var gibi , mis gibi de kokuyor. Kokusu dove sabunlar gibi aynısı hatta !! Bu scrub günlük kullanıma uygun bir scrub.

İçinde SLES, PARABEN yok. Detaylı içerik altta zaten. Fiyatı ise 11.90 tl. Yalnızca gratislerde satılıyor. Umarım faydalı bir yazı olmuştur, sorularınızı aşağı yorum olarak bırakabilirsiniz. . Beni daha güncel takip etmek isterseniz instagramda @guzelkadinolalim olarak aratmanız yeterli :) 
sevgiyle kalın 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Giyiver.com Alışverişim

Herkese merhaba öncelikle şunu söylemek isterim internetten alışveriş olayına karşı çok tedirginim özellikle kıyafet ve ayakkabı konusunda. ...