instagram

28 Kasım 2016 Pazartesi

MİLK SHAKE WHIPPED CREAM SAÇ KÖPÜĞÜ


merhaba bal böcekleri :) artık bol bol yazıyorum ürünleri detaylı olarak. Umarım size yardımcı olabiliyorumdur. Bugün size milkshake in bu saç bakım köpüğünden bahsedeceğim. Bana en çok sorulup en çok merak edilen ürünlerden biri. 
Ürün vaatlerine bakalım ilk olarak sonra yerine getirip getirmediğine :) 
ürün saçlara 
*nem verme
*parlaklık verme 
*dış etkenlere karşı koruma
*onarıcı
*elektriklenmeyi önleyici
*saç uçlarının kırılmasını önleyici
gibi harika vaatleri var peki bunlardan hangisini ne kadar yerine getiriyor ?

Bir kere milkshake ile tamamen bağımsız olarak şunu belirtmek isterim : kesinlikle yıpranmış, yanmış saçı onaracak hiç bir saç bakım ürünü olamaz.  Bu tür saç bakım ürünleri ile sadece daha çok yıpranmasını ve dış etkenlerden korunmasını sağlayabiliriz. Ürün aşağıda gördüğünüz gibi köpük kıvamında ve o kadarı benim saçlarıma yeterli geliyor tabi daha nemli olsun derseniz bir tık daha fazla kullanın ben biraz cimri davrandım. Kokusu muhteşem yemek istiyorsunuz. Ayrıca vücudunuzda da kullanabiliyorsunuz nem vermesi için. Harika bir koku bırakıyor ciltte. 


Buna bağlı olarak milkshake i ben saçlarıma banyodan sonra uyguladım. Sonuç olarak saça 
*parlaklık ve * nem verdiği doğrudur. Saça bıraktığı enfes kokuyu söylemiyorum bile 3 gün kadar kalıyor benim saçlarımda kokusu. Diplerim yağlandıkça da burnuma yine milkshake kokusu geliyor. Dış etkenlere karşı koruyucu kısmına gelirsek yazın deniz, güneş gibi etkenler karşısında %40-50 oranında bir koruma sağlıyor ama kesinlikle %100 diyemem. 

*Elektriklenmeyi önleyici mi? evet ben saçlarımı kuruttuktan sonra tekrar uyguluyorum o pürçük pürçük elektriklenmeyi alıyor. 

* Saç uçlarının kırılmasını önleyici kısmını size şöyle açıklayayım. Saçlarınıza ısıl işlem uygulamadan önce herhangi bir yağ yada koruyucu bakım ürünü kullanırsanız kırılmaları %30 oranında aza indiriyor. Milkshake te buna yardımcı olan ürünlerden biri. 

*Benim bütün bunların dışında milkshake i nasıl kullandığıma gelirsek ; banyodan çıktığımda saçlarıma bol bol uyguluyorum ve ondan sonra fönle kafamı aşağı eğerek kurutuyorum. Amaç ne derseniz saçlarınıza hacim veriyor ve hafif dalgalı saçlarınız varsa düzleştirici kullanmadan doğal ve hacimli bir düzlük veriyor. Bende bu şekilde fakat herkeste aynı etkiyi gösterecek kesin birşey yok.  Ben kendi kullanımımdan bahsettim size :)  Sonrada eğer maşa yapacaksamda yine bunu kullanıyorum çünkü daha kolay şekil almasına ve saçlarımın kırılma oranını düşürüyor. 
Ben genel olarak memnunum ama açık konuşacağım fiyatı biraz tuzlu :) İndirimde denk gelmediğim sürece almam. Yazarken objektif olmaya özen gösteriyorum. 


  Ürüne ulaşmak isterseniz  http://www.sunrino.com ayrıca instagramdan @kozmetikadam hesabını aratarak bakabilirsiniz. Yine beni instagramdan takip etmek isterseniz @guzelkadinolalim olarak aratabilirsiniz. Sormak istediklerinizi aşağı yorum bırakabilirsiniz. Hepinizi kocaman öptüm .


6 yorum:

  1. bu süt proteinli saç köpüklerini çok severek kullanıyorum ama bir tek bu markanınkini deneme fırsatım olmadı henüz =) çok istiyorum, hakkını veriyor hep okuduğumu göre =) eline sğalık canım =) vücutta kullanılması da iyiymiş =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol kuzum 🙏🏻 Evet ben seviyorum etkisini Eminim seveceksin hele sevgilisi kocası olanlar daha çok sevecek çünkü mis gib kokuyor ☺️

      Sil
  2. Merhaba bu ürün ısıya koruma veriyor o zaman dimi çünkü ben hep düzlrştiyorum ve kırılıyor saçım çok bunu kullanırsam azalır mı acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hayır öyle bir vaadi Yok ama bu tür ürünler kırılmaları azaltır ☺️

      Sil
  3. Saçı sertleştiriyor mu köpük ya hani

    YanıtlaSil

Giyiver.com Alışverişim

Herkese merhaba öncelikle şunu söylemek isterim internetten alışveriş olayına karşı çok tedirginim özellikle kıyafet ve ayakkabı konusunda. ...