instagram

12 Ocak 2017 Perşembe

RİMMEL LONDON SMOKEN SHINE GÖZ KALEMİ





merhaba sevgili kankalarım :) nasılsınız ?
 bugün konuğumuz sizi vezirde eder rezilde eder dediğimiz göz kalemlerimiz. Malesef bugün rezil edenlerden biriyle baş başayız. Watsonta satılan Rimmel London markasına ait bu asansörlü smoken shine göz kalemi benim için tam bir felaketti. Sanırım bu ürün kotalı ve satılması gereken bir ürün ki watsons çalışanları öve öve bitiremeyip şöyle kalıcı böyle akmaz deyince alıverdim :( ah inanmaz olaydım. Tam bir rezillik ne kalıcı ne de akmamazlık yapıyor. Yapısı güzel yumuşak , kaygan ama bunlar yetmez. Paramada acıdım gözüme de. Ha ben sevmedim diye acaba sorun bende mi dedim teyzeme verdim kullandırdım. oda dedi ki aman yeğenim sakın önerme bunu oğlanı bir okula bırakıp geldim pandaya döndüm diye bana fotoğraf atmıştım. Bir kaç kişide daha duydum aktığını. Bir daha asla tercih etmem. Fiyatı 15 tl civarı bırak 15 i 1 lira bile vermem !!!!



umarım yazım size bir fikir vermiştir. Hoşçakalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Giyiver.com Alışverişim

Herkese merhaba öncelikle şunu söylemek isterim internetten alışveriş olayına karşı çok tedirginim özellikle kıyafet ve ayakkabı konusunda. ...