instagram

31 Ocak 2017 Salı

The Pink Elly's Nude Far Paleti

Merhaba güzel okuyucular. 
Bugün deneyimleme imkanı bulduğum piyasaya yeni girmiş olan The Pink Elly's in Nude far paletinden bahsedicem.



Far paletinin kabı mıknatıslı , kolay kapanıp açılıyor. Kalın bir mukavvadan yapılmış ama sağlam yapıda. Üzerinde birde aynası ve size iyi hissettiren motto var.  Ben genel olarak beğendim far paletini.
Dürüst olmam gerekirse çok açık olan renklerinden pek memnun değilim ama koyu renkleri kalıcılığıyla muazzam. 







Pigmentasyonu gerçekten güzel tam görünen renkleri veriyor koyu renkleri . Ben farbazı kullanmadım ama 8-9 saat götürdü. Çizgilenme yaapmadı . Ama far bazı ile desteklenirse çok çok daha mükemmel sonuçlar verir. 








Açık renkleri de güzel ama çok yeterli değil. Far bazıyla desteklenirse tam sonuç alınabilir. 


Genel olarak memnun kaldığım bir far paleti. Paleti www.cosmohome.com.tr den türevleriyle birlikte inceleyebilirsiniz. Hatta şuanda indirimde . İnstagramda da @thepinkellysshop tan sipariş verebilirsiniz. 

















2 yorum:

  1. Renkleri çok güzelmiş 😍 Güle güle kullan bende bloğuma beklerim sevgiler 😘

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim :) takipledim bile

    YanıtlaSil

Giyiver.com Alışverişim

Herkese merhaba öncelikle şunu söylemek isterim internetten alışveriş olayına karşı çok tedirginim özellikle kıyafet ve ayakkabı konusunda. ...