instagram

2 Mart 2017 Perşembe

RIMMEL LONDON EXAGGERATE WATERPOOF EYELINER




merhaba kızlarcım ! Bugün yine sevemediklerimden biriyle karşınızdayım. Sanıyorum ki buda watsons çalışanına satması dikte edilen ürünlerden. Rimmel London ürünlerini genel olarak seviyorum ama bu eyelinerını sevemedim. Abartı anlatımların hiç hakkını vermedi. Bir kere waterpoof ve kalıcı olduğu söyleniyor ama kesinlikle değil gün içinde kuyruk kısmım yok oluyor hele yazın terleyince hiç sansı yok. Ucu güzel , kolay sürülüyor , yapısını da sevdim ama kesinlikle waterpoof değil kalıcı hiç değil verdiği siyahlıkta net değil sevemedim. Yani bir daha asla almayacaklarımdan !!! Yani söyleyeceklerim bu kadar testerını elinizde denemeden almayın derim !!!




ucu da bu şekilde aslında ucu kolay sürmek için ideal ama ben kalıcılığını ve siyahlığını sevemedim. 




bu arada beni instagramdan takip etmek isterseniz @guzelkadinolalim adıyla aratabilirsiniz :)

                                    SEVGİLER

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Giyiver.com Alışverişim

Herkese merhaba öncelikle şunu söylemek isterim internetten alışveriş olayına karşı çok tedirginim özellikle kıyafet ve ayakkabı konusunda. ...