instagram

27 Mayıs 2017 Cumartesi

FARMASİ ÇAY AĞACI YAĞI SERİSİ YÜZ YIKAMA JELİ, TONİK VE NEMLENDİRİCİ KREM

Farmasi ülkemizde son bir kaç senedir oldukça yükselişe geçen yerli bir marka. Değerini bilmemiz gerekir diye düşünüyorum Türkiye kozmetik üzerine oldukça gelişim sağlarken Farmasi de kendi adına oldukça önemli adımlar attı pazarda. Hatta 100den fazla ülkede insanlar severek kullanıyor. Dermokozmetik ürünleri araştırırken neden farmasiye şans vermeyeyim diye düşündüm. Çünkü içeriği tertemiz paraben,sls vb tarzda maddeler bulundurmuyor. Yabancı markalara milyonlar sayıyoruz nerdeyse . Biraz araştırdıktan sonra bende cildimdeki sivilceler için çay ağacı yağı setini kullanmaya karar verdim. 





Yüz yıkama jelinin keskin bir kokusu var ama sadece kapağı açar açmaz . Yüzünüze sürüp masaj yaparak iyice temizlediğinizde o arınmışlık ve ferahlığı size hissettiriyor :) Temizlemesinden memnun kaldım. Zamanla sivilelere etki ediyor. 




Temizleme jelinin ardından tonik uyguluyorum gece yatmadan önce . Cildimi önemli oranda temizliyor. Ve ne kadar temiz bir cilt ile yatarsanız sabah o kadar arınmş bir şekilde uyanıyorsunuz :) 







Sabah yüzümü yıkadıktan sonra tonik uygulamıyorum. Yüz yıkama jelinin hemen ardından bolca nemlendiricisi ile nemlendiriyorum. Oldukça yeterli geliyor nemlendirmesi. Cildim karma olduğu için ekstra yağlandırma yapmadı. 


Günlük bir rutin arayanlar için oldukça kullanışlı bir set. KARMA VE YAĞLI CİLTER, SİVİLCEYE MEYİLLİ CİLTLER İÇİN KULLANIMI UYGUNDUR. Kuru ciltlerde ekstra bir kuruma yapacaktır.  Bu ürünlere aşağıdaki iletişim adreslerinden birine bağlanarak Songül Hanım dan ulaşabilirsiniz. Kendisi tanıdığım en tatlı danışmandır. Size gereken kolaylığı sağlayacağından emin olabilirsiniz :)



instagram :  https://www.instagram.com/farmasikatalogu/


web adresi :  http://www.farmasikatalogu.net/


twitter adresi : https://twitter.com/farmasikatalogu


telefon :            05423943838



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Giyiver.com Alışverişim

Herkese merhaba öncelikle şunu söylemek isterim internetten alışveriş olayına karşı çok tedirginim özellikle kıyafet ve ayakkabı konusunda. ...