instagram

2 Kasım 2017 Perşembe

Sivilceye evde çözüm yolları

merhaba kızlar ! bugün bir ürün tanıtmak yerine size sivilceler ve siyah noktalar ile ilgili nasıl bir yol izlediğimi anlatacağım. Öncelikle şunu belirtmeliyim ki sivilceleriniz içten gelen herhangi bir sağlık problemi nedeniyleyse benim yöntemlerim sizde sonuç vermeyebilir. Lütfen öncesinde bir doktora görünün ! Yazımın kapsamı sivilceye meyilli ciltlerin sivilce oluşumunu minumuma indirmek gibi de bir amacı var. Yani şöyle söylim benim cildim karma , sivilce ve siyah noktaya çok meyilli bende bunu sıfıra çekmek için bazı yollar izliyorum . Eğer bu şekilde davranmazsam o zaman yüzümde gözz göz sivilce oluşuyor. 

1) Öncelikle içeriği temiz yani paraben ,sls gibi maddeler olmayan uygun fiyatlı ürünlerden birini kullanarak cildinizi sabah akşam mutlaka yıkayın. Hele ki gece yatarken mutlaka yıkamanız gerekiyor.

2) Ardından cildiniz yağlı bile olsa mutlaka nemlendirin. Benim cildim yağlı krem sürünce de ekstra yağlanıyor gibi söylemler yanlış. Her cilt tipinin nemlendirilmeye ihtiyacı vardır. Sizde kendi cilt tipinize uygun nemlendirici alabilirsiniz. Eczanelerde uygun fiyatlı nemlendiriciler oluyor yada doktorunuzdan bile yazmasını rica edebilirsiniz.

3)En çok sivilce oluşumuna neden olan tavırlardan biri de yastık yüzlerimiz. Yastık yüzünüzü haftada 1 mutlaka değiştirmelisiniz. Biz farketmesekte yastık yüzümüz ciddi manada kiri,yağı toplar ve uyku halinde yastığımıza kalıcı olarak yerleşir. 

4) Ve bence en en önemli etkenlerin başında da saçlarımız geliyor. Saçlarımız vücudumuzda belki en çok kirlenen yerlerden biri. Özellikle yağlı saçlar pisliği bir tık daha fazla yapıştırıyor saça. Saçlarımıza kullandığımız yağlar, spreyler , bakım ürünleri de ekstra kir toplanmasına neden oluyor. İşte yastık yüzü meselesi burda bir kez daha devreye giriyor. Saçlarda toplanan pislikte yastık yüzünde kalıyor. Yüzümüze değen saçlarımız sivilce oluşumunu başlatıyor. 

5) Herkesin bildiği birşey telefonlarımız. Telefonunuzun yüzünü alkol içeren bir bezle ya sabah yada gece yatmadan önce bir kez temizleyin. Benim cildim bu durumdan çok etkilendiği için direk kulaklık kullanıyorum. Açık konuşalım artık tuvaletlere bile telefonla girer olduk isterseniz gerekli bağlantıyı ben kurmayayım siz direk anlayın :D 

6) Benim en çok dikkat ettiğim hareketlerden biri elimi asla yüzüme değdirmemem. Hele ki tırnaklarımı hiç uzatmam çünkü sivilcelerin tırnaklardan mikrop kapma ihtimali bir hayli fazla. Genel olarakta elimi cildime değdirmem buda çok öenmli. Bütün gün kapı kollarına, otobüslerde demirlere, ışıkları yakarken düğmelere vs bir çok toplu alanda insanların ortak kullandığı alanlarda bir yerlere dokunmak zorunda kalıyoruz. ASLA YÜZÜNÜZE DOKUNMAYIN.

7)Aşırı yağlı ve işlenmiş gıdalar da sivilcelerimizi tetikliyor. Daha çok su içip sebze ve yağsız et tüketimine eğilim gösterin. 

8)Haftada 2 kez peeling yapın ve yapabilirseniz 10 günde 1 kil maskesiyapın. Özellikle kış aylarında cildimizde çok fazla ölü deri birikiyor kuruluktan. Ardından da  hücre yenileyici bir krem kullanın cildinize ki cildiniz ölü derilerden kurtulup cildinizi yenileyin.  Yine bu hücre yenileyici kremlerin yazısı var bloğumda uygun fiyata satılan harika kremler var. 

9) Birde uyku var. Son olarak uyku düzeninize dikkat edin. uykusuzlukta cildin dinlenmesini ve yenilenmesini engelliyor. Bakın bu hafta saat2-3 ü buluyor uyumam. Uyku düzenimde sıkıntı var yüzüm sivilce dolmaya başladı hemen bir çözüm bulucam. Sizde dikkat edin.

Ben sadece bunları yapıyorum. Cildim sivilceye oldukça yatkın ama senede sadece 4-5 kez ciddi sivilce çıkıyor cildimde onları da yine üzerine gece yatmadan önce diş macunu sürüp söndürerek ardından da hücre yenileyici krem kullanarak iz bırakmasına engel oluyorum. Eğer içten gelen probleminiz yoksa bunlar cildinize sağlık katmanıza yeterli olacaktır buna eminim, deneyip görüp tekrar bana yazabilirsiniz. Siz neler yapıyorsunuz yorum bırakabilirsiniz :) umarım faydalı bir yazı olmuştur :) beni instagramdan @guzelkadinolalim şeklinde aratarak bulabilirsiniz. 

sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Giyiver.com Alışverişim

Herkese merhaba öncelikle şunu söylemek isterim internetten alışveriş olayına karşı çok tedirginim özellikle kıyafet ve ayakkabı konusunda. ...